äntligen fredag

gissa vem som kom och hälsade på i skolan idag då? CARRO, fast det visste jag redan, men ingen visste att jag visste det, mohaha. jag skulle egentligen gå och möta henne men mottagningen är så jäkla dålig i skolan satt jag fick fem likadana sms efter att hon hade kommit. hon var med på våran musik och SO, men under lunchen var hon tvungen att åka, jag och vickan ska allt åka dit nångång, haha. vi har redan typ tre läxor och jag har inte gjort en enda, måste skärpa mig, haha.


hon är så söt!

vickan och carro :)


efter skolan skulle jag egentligen träffat dess, men hon mådde inte så bra. satt jag gick in på bik bok, provade byxor, pratade lite med en som jobbade där, gick till bussen och åkte hem. men under den korta tiden hann jag se minst femtio snygga killar, livet är hårt för mig. förhoppningsvis kommer denise hit ikväll, annars blir det imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Dess

Ååh Carro :D va kuul ((:

2009-08-21 @ 19:49:28
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0