akocaracha..?

hittade en ensam dess utanför kina li, satt vi gick köpte lite saker. sen gick vi runt på vaksala torg där det var marknad, dess hittade en hasch kompis, jag är så stolt över henne. eftersom det var väldigt hett ute (och av andra anledningar) gick vi in på musikens hus och kissade. sen åt vi våra pocky som vi köpt tidigare och pratade lite.





sen gick vi ned på stan och in på eden, där köpte jag en nessesär. efter det gick vi in på ur&penn för att köpa bokstäver, men det fanns bara några av bokstäverna vi ville ha, men det gick bra ändå. sedan traskade vi till new yorker, där köpte jag en jim bikini som bara fanns i S, men det gick ganska bra ändå. sen köpte vi en dricka på ica och satte oss på burger king där dess köpte en pommes. när hon ätit klart gick vi till en parkering och disskuterade saker. visst heter det bilrepresantör och inte bilrepresetant? sånt är det normalt för oss att prata om.




sedan bar det av hemmåt för båda, måste till hennes buss och rädda henne från pedofiler nu! fast först ska jag lägga upp bilder på det jag köpte.




plus pocky, en lyckokaka och en pepsi

Kommentarer
Postat av: Dess

hahah, jag sa faktiskt bilrepresentant! :(

2009-08-09 @ 16:32:04
URL: http://sugarfree.webblogg.se/
Postat av: Dess

man kan oxå säga bilförsäljare

2009-08-09 @ 16:33:35
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0