good morning!

imorse när jag behövde min usbsladd så kunde jag självklart inte hitta den, jag letade överallt (när jag inte hittar saker brukar jag börja grina, men konstigt nog gjorde jag inte det, haha) och efter nån timme kom jag på att den kanske hade fastnat i min jacka som jag hade lagt på samma stol där usbsladden brukar vara. och där var den, i jackärmen.

har fått mina twilightböcker idag, eller jag ska hämta dom vid ett, men dom är ändå mina. tänkte ge dom en andra chans, haha. sen fick jag ett brev från nån hudläkare oxå, har fått en tid i september :)

jag kommer åka härifrån vid tre inatt, sen kommer jag åka med ett flygplan som går vid sju tror jag. för er som inte viste det så ska jag till grekland, hehe. denise och frida har fått tillåtelse att blogga här medan jag är borta, men om jag hittar ett internetcafé så skriver jag antagligen något där.

idag måste jag packa, har nästan inte packat något, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0