sammanfattning av studenternas

var somsagt på studenternas idag, dagens schema såg ut såhär:
100 meter
höjdhopp
längdhopp
lunch
häck
stöta kula
stafett


ointressant information, haha
jag sprang bara 100 meter en gång och kom sist, då sprang jag mot jossan och en tjej i tuna/stavby. på höjdhoppen klarade jag 110, haha. länghoppet blev typ 2.66 tror jag, häck vet jag inte.men vad jag vet är att rasmus är dum! när vi skulle sprinag mot varandra så börjar jag hoppa och ser att han springer brevid utan att hoppa, plus att jag välte en av dom små så alla i tuna/stavby lär tro att jag är sämst. vilket jag inte är, hehe..  när vi stötte kula så blev det runt 2 eller 3 meter, I RULE! staffetten hoppade jag över.. men jag tror mitt lag vann ändå, haha

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0