söndags-shopping

åkte ned på stan ensam idag. skulle köpa ett par jättesnygga jeans på bikbok, men självklart fanns dom inte kvar, så jag gick in på gina för att trösta mig själv. sen gick jag in på clas ohlson och hittade en almenacka, men jag hade inga pengar satt jag gick in på kappahl och fick pengar av mamma. eftersom jag verkligen behöver ett par jeans så gick jag in på bikbok igen och hittade ett par mindre snygga men ändå snygga jeans, när jag köpt jeansen köpte jag en present till frida. tänkte köpa ett halsband men det var felgjort på nåt sätt så hon får en annan sak, det är så jäkla svårt att hitta saker till henne, haha.

bilder kommer sen

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0