storbloggare i storstan

dess kom tidigare än hon skulle, så hon kom upp hit och typ 20 över gick vi till bussen, tanten fattade inte att vi skulle med först.. jag och denise bytte buss så det var typ bara vi och fem andra. bussen hade både tv och rumpmassage, haha. när vi var framme åt vi på naturhistoriskariksmuseet, det var inte så jättegod mat. jag och dess tog nån annans bröd, hehe.


på den häftiga bussen


maten, det var svamp med, euw..

sen tog vi bussen till stan, i början snurrade vi mest runt. vi köpte lite saker på zara, nästan alla reatröjor var i L och XL, men så går det väl om man kommer så sent, haha. sen gick vi runt lite mer och in på NK för att träffa anna lindhs ande. när vi väl hittat till plattan gick vi runt där och inne på rockzone kom bea, ronja, deras kompis, beas pojkvän och hans kompis. det var ganska kul när vi skulle hälsa på varandra, eftersom jag skakade hand med dom jag inte kände men när beas pojkväns kompis skulle hälsa så tänkte han krama mig, haha. han var ganska rolig tyckte jag. runt fyra åkte vi tillbara till museet, men innan det köpte vi godis på en dyr affär. 


inne på zara, vi är tuffa

 
hej jag heter foki, hahahaha

sen tog vi då bussen hem, vi åkte förbi hela coldplaykön, fytusan så lång den var. nån liten kille på bussen (markus hette han) spelade mobilspel eller nåt, och då ville vi oxå vara coola och göra det,. denise hade en dricka som smakade tefat, först trodde hon att jag menade fat man har när man dricker te, haha. när vi var hemma fick denise vara här ett tag, vi satt och kollade folks bloggar, haha. ovanligt.


ett par av mina nya glasögon


coldplaykön



nya brillzzzeeeen

Kommentarer
Postat av: Dess

Haha fifan va vi e coola :)

Jag måste bara påpeka att; KOLLA MIN SERIÖST HANDIKAPPADE TUMME PÅ FÖRSTA BILDEN HAHAHA!

aaah foki<3

2009-08-23 @ 20:30:14
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0