tisdag 090818

vi gick ner på stan ett tag på morgonen, men sen gick vi till poolen. Lite senare kom den söta killen ner, men sen gick han upp igen för att sedan komma ner utan tröja.
 

cooooooooool.

När han gått så gick vi upp och fixade oss sen drog vi ner på stan och åt på Esperides. Dom bjöd på gratis ouzo, haha. Vi beställde mother's plate som dom var kända för typ, när vi ätit klart kollade vi i affärer.


hahahaha

Vid nio skulle det vara en karneval eller nåt för gudinnan Hera, så vi stod och kollade på det. Sen köpte mamma ett halsband för 20 euro så jag fick köpa vad jag ville för 20 euro jag med, men jag köpte bara en keps och två ringar. Vi träffade killen från båten en sista gång, men hans engelska var sämre än innan så det blev bara pinsamt, haha


fick bara suddiga bilder på dom, men denhär blev ganska okej

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0