mcfly forever

När jag först började gilla dom var gillade jag Danny väldigtväldigt mycket, men det gick av nån anledning över och helt plötsligt var jag beroende av Harry, jag började tillochmed knäcka med fingarna för att det var en av hans dåliga vanor. Färgade oxå håret brunt för att han föredrog brunetter. När jag började sjuan tröttnade jag på dom och typ förträngde allt som hade med dom att göra. Nu i efterhand inser jag att det var bra för att annars skulle jag inte helt plötsligt börja lyssna på dom och helt plötsligt tycka att Dougie är hur söt som helst, haha. Det är något med mig och korta killar just nu.


Det är absolut ingenting som saknas på bilden, och min huvud är absolut inte så stort i verkligheten, det failade bara när jag skulle klippa ut mig från en annan bild, hehe..


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0