nymåne

Har köpt en halv julklapp idag, det känns bra att jag har börjat iallafall. Jag och Denisegris röjde inne på household idag, precis som under de gamla goda tiderna. När vi var inne på new yorker gick brandalarmet, jag har svårt att reagera på sånna men efter att någon finlandsksvensk snubbe sagt att det brann där inne fattade jag att det var bäst att gå ut. Vi tyckte att vi var skapligt coola så vi stod kvar och kollade vad som hände.



Runt sex började bion, men dom smarta biogubbarna hade fel ljud men rätt bild, så det var nån julmusik när edwardrawr skulle göra en satsig entré. Jag tror vi pratade ganska mycket under filmer, typ som "åh vad snygg han var! vad gör den snygga? varför är han så snygg? nämen vilka söta varulvar, jag vill oxå ha en! oj vad snygg han är.. nu våldtar dom varandra!" När jag gick av bussen var jag tvungen att gå genom pedofilskogen, tyvärr kom inga vampyrer eller varulvar som ville rädda mig från pedofilerna.


Kommentarer
Postat av: Dess

slurp, dreggel, mjaou, voff! <3

2009-12-05 @ 15:06:28
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0