in my dreams..

jag drömde om johan palm inatt, mums till 1000, haha. jag och denise var på grönan/skansen och skulle se honom, och så var vi med på tv en massa innan, till reklam och så typ. sen när vi satt och väntade eller nåt gick han förbi oss men vi brydde oss inte så mycket eftersom han hade gjort det massvis av gånger och så var det en kontig snubbe som satt brevid oss (ofc, det är det jämt, hah) och när johan gick förbi så drog han ner honom och började hånga med han, haha. jag och denise satt bara där och skrattade, och så sa denise typ "ska vi ta kort och skicka till aftonbladet..?" sen så hörde vi att johan skrek typ "hjälp mig, ta min hand!" och så drog jag upp honom och så fick jag en kram och så bad jag denise ta ett kort, sen vaknade jag och var tvubgen att kolla kameran, men där fanns inga kort på mig och johan :((
observera att det var en dröm och att jag är dålig på att berätta.


vi skulle passa bra ihop va?


Kommentarer
Postat av: anusbananus

hahahahah

2009-07-18 @ 19:46:15
URL: http://paperstars.blogspot.com
Postat av: fanny

haha awwe vilken söt bild ;)

2009-07-23 @ 16:24:45
URL: http://faanny.bloggsida.se
Postat av: Deniise

aaw, jag drömmer oxå jätte mkt om han :((

de e fett leskigt D:

HAHA JAG MÅSTE BERÄTTA VÄRLDENS ROLIGASTE JOHAN DRÖM JAG SVÄR HAHAHAHA LOL EXDE

2009-07-24 @ 21:58:31
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0