jag har blivit synsk

Jag är nog synsk. Drömde att frida och joszan var inne på bilddagboken under deras resa och det har dom varit! sen drömde jag att frida inte hade blivit ett dugg brun när hon kom hem, hoppas det stämmer mohhahaha. nej jag hoppas faktist att hon blir lite brun så kan vi vara negrer tillsammans. och så drömde jag att jag och denise kollade på johan palm när han var med i idol, och att han hade våfflat håret eller vad det heter, haha! sicken tönt :)

mitt internet funkade inte igår,  jag var tvungen att kolla på CSI, som faktist var ganska bra. idag ska jag städa mitt rum och tvätta kläder, det roligaste som finns ju.

Kommentarer
Postat av: Deniise

haha våfflat hår!



komenterar jag för mkt? :(

2009-07-24 @ 22:01:46
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0