shoppinginfluensan

åkte ned på stan med min kära mor idag, köpte två par skor och textilpennor jag måste ha fått nån slags shoppingsjukdom, helt plötsligt tror jag att jag har pengar och kan köpa precis vad jag vill måste sluta läsa alla bloggarna som de får pengar av, jag kommer nog aldrig tjäna pengar på min blogg.

stan med denise imorn, ska köpa ett gult linne jag såg på h&m och ett vitt så jag kan använda textilpennorna, och så kanske det blir ett par jeansleggings, sen ska jag kanske kolla på ett par skor jag verkligen vill ha, haha. fast dom får nog vänta, annars kommer jag vara tvungen att tjäna pengar på min underbara blogg, good luck till mig.


                             
ett par rosa och ett par vita, har ett par bruna oxå, haha



haha, jag ser ut som en giraff

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0