skjuta i efterskott, typ

Igår när jag skulle sova kom jag på varför det heter efterskott och förskott, det är för att i låten ja må du leva så sjunger man typ "sen ska du skjutas på en skottkärra fram" eller nåt, och då menade dom typ kanske t.ex förskott, att man stjuter dom fram innan, haha. och sen kom jag på varför dom sjunger en skottkärra, alltså varför dom valde just det, och det för för att dom SKJUTER på en SKOTTkärra fram, och det hör ihop liksom, fast på pangpang sättet.
jag är smart som fasiken.

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, det va ju fan smart (a) Har inte tänkt på det 8)

2009-07-25 @ 12:40:18
URL: http://faanny.bloggsida.se
Postat av: Malin Åhr

hahahaha shit de hade jag aldrig kommit på XD hahahaha du e fett smart XDXD

2009-07-26 @ 02:00:34



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0