akta dig [hjärta] mig

åkte ned på gränby med mamma idag ((:
hittade inte den statans väskan där heller D:
satt jag åkte ned på stan och köpte shorts :)))
inte dom jag tänkte, menmen.
akta dig pratade med mig :DDDD
akta dig: blablabla comviq blabla, vad har du för abonnemang?
jag: telenor.
akta dig: har du abonnemang då?
jag: ehm.. tror det..
akta dig: hur gammal är du?
jag: 14
han: oj då är du för ung.

attans att jag är för ung för han, han är snygg ju :(:(:(

när jag skulle gå till storken för att träffa denise och hennes familj
så kom en till sån fram till mig, men jag orkade inte prata med honom så jag ljög :(((((((((( </3
snart ska jag ner i tvättstugan, jag är tuff :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0