andra praodagen

Det är så kul på praon! Vi fick typ smeknamn av Shahin (Vickans plupp), Vickan är hans princess, Leonel (antagligen är det helt fel namn, hehe) är drottning och jag Silvia. Han vet nog inte att Silvia ör dorttning, haha. Idag var jag tallrikshämtare och bordtorkare. Det var jobbigt men ganska kul, speciellt när snygga asiater äter där  jag får byta soja på deras bord. Jag var nära att peta på honom men behärskade mig. När dom gick fanns en förpackning till kinapinnarna kvar, vem är töntigast och spar den? Övervägde att ta hans sushi men det kändes inte så trevligt att ha sushi i skorna..



Kunderna var jättesnälla mot mig, jag och Vickan fixade en kund helt själva (hon tog beställningen och jag gav han dricka). Shahin var oxå snäll, han gav oss tuggummi. Nu kan jag tre namn tror jag, Hannah, Shahin och Jasou (fina stavningar, haha). Dom andra heter :D, 8) och sushitjejen eller söta förklädet och sen har vi diskkillen oxå, som satt ensam på lunchen. Vi tyckte synd om honom.


Kommentarer
Postat av: F R I D A B U R E L L

jag vill också praoa ._.

2009-11-04 @ 20:39:38
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0