happy birthday to me!

Åh vad mina kompisar är sötast ♥ Fick presenter av Frida, Vickan, Sara och Bea. Vi gjorde klart presentationerna idag, egentligen blev det mest oseriöst för dom flesta Jag och Bea ritade snygga gubbar på tavlan, hehe. Vi fick sluta runt ett, så jag, Bea och Sara åkte in till stan. På bussen satt Adrian, han hade röda ögon och skulle in till stan för att träffa Sara och Simon, när vi väntade på Dess, Sara och Simon gick vi runt och kollade kläder åt Sara.



Runt två kom Dess och Adrian gick och köpte en gitarr, inne på gitarraffärgrejen höll jag  Adrians jacka, samtidigt aom jag skulle ta upp min vante med skorna. Då ramlar jag självklart in i några gitarrer, men min hjälte hjälpte mig från välta dom ♥ Sen mötte vi upp dom andra, inne på st: per kollade jag och dess i en läskig hiss, vi var beredda på att the grudge eller nåt skulle komma fram.

Efter ett tag blev allt knas så jag, Dess och Sara gick för oss själva, när vi pratade om korv kom en kille fram och sa typ "hej vi har gratis korv idag!" och mitt kvar blev "men jag gillar inte korv.." så jag skulle komma senare. Sen kom en kille från teknikmagasinet och gav mig en present, teknikmagasinet katalogen, han sa att dom hade 500 nya saker, då sa jag att jag gillade 500 nya saker. När vi gått runt ett tag gick vi till günterska, dom var söta och bjöd mig på fika ♥ När vi fikat klart träffade vi Dorota på en turistaffär, sen gick vi till gina och kollade kläder, då var Dess tvungen att gå så jag och Sara gick till skopunkten och provade skor. Det var en massa klackskor runt oss, hehe. Sara är alldeles awesome som lät mig köpa skorna, tack sötboll!



Har egentligen massor att göra nu, men jag känner inte för att göra det. Lägger ut bilderna på presenterna sen, måste ju göra en massa nu.

Kommentarer
Postat av: Dess

jag visste inte att du också köpte en gitarr haha. var gömde du den?! :O

2009-11-13 @ 21:10:38
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0