friday

Idag på svenskan bestämmde jag att vi skulle sitta på toan och läsa (eftersom Madde ville sitta i korridoren och Vickan i klassrummet..), när jag och Vickan satt på varsin halva av toan och läste öppnade en kille i sjuan dörren, när han såg att vi satt där blev han jätterädd och slängde igen dörren. Han trodde nog att vi satt och kissade kors. Efter skolan träffade jag Desswess, hon skulle köpa julklappar och jag hängde med. Köpte en tröja och en väska till mig själv oxå, Denise sa att jag ville ha väskan och jag litade på henne, den kommer nog till användning nån gång.



Sötis på BK ♥


Jag kan oxå se smart ut, ohyeah.


Kommentarer
Postat av: Dess

sv: ja, jag vet. men det stog faktiskt i din panna att du ville ha väskan :)

2009-11-28 @ 20:43:41
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0