school today

Vi bestämde hur vi skulle läsa idag, Sara och Sofie ska läsa om Sverige/Uppsala/skolan, om dom råkar bryta nacken eller nåt tar jag och Bea över. Vickan och Madde ska läsa om huvudämnet och Patrik och Rasmus är reserver. Jag, Bea och Madde kollade på den uppdaterade värdfamiljerlistan och förut stod det att en tjej som hette Carla skulle bo med samma som mig. Nu står det att en kille som heter Carlos ska det, ska jag helt plötsligt bo med en främmande kille?

När jag och Madde letade efter skrivaren vi skrivit ut pappret på gick vi igem gamla gåvan, det var flera år sen jag var där, gud så mysigt det är där asså, råkade gå in på ettornas lektion där Agnes satt haha, söta unge ♥ Föresten har vi fått ny klätterställning, ny gunga och ny gungbräda.


Kommentarer
Postat av: Dess

men den där vågar man ju inte gunga på :( va dumt att ta bort den gammla hederliga gungbrädan med en massa fina och blodiga minnen :(<3

2009-11-11 @ 18:54:45
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0