tar med mig jobbet hem

Jag tror vi får glömma detdär sommarjobbet vi ville ha, när vi fixade sojorna råkade jag ha ner en tom sojagrej så den gick sönder, sen när Vickan tog en vindruva (vinboll, haha) så slog hon i glasen så att ungefär tre styckna gick sönder. Dock tror jag dom blev surare när jag hade ner sojagrejen, eller det lät som det iallafall. Vi fick sluta klockan tre men ingen hade något bra för sig annars så vi stannade i en timme till, det är ändå så mysigt där



Har lärt mig att sushitjejen heter Ching föresten, det är så otroligt gulligt när hon pratar (fast det är gulligt när alla pratar, haha). Efter praon övervägde jag att stanna på stan men vad ska jag göra där ensam egentligen? Imorn ska jag iallafall på stan, efter att ha hittat någon som vill joina.


Kommentarer
Postat av: Dess

uhuuu jag VILL joina :'( men vette sjutton om jag kan. herregud. hur länge sedan var det egentligen som vi gick på stan?! (marknaden räknas inte..) :'O

2009-11-05 @ 18:43:35
URL: http://sugarfree.webblogg.se/
Postat av: Joss

Sv: Jag ska berätta för dig hur jag mår. Jag har ont i armen, är trött och varm på kinderna men kall på resten av kroppen. Jag tror jag har feber och så mår jag illa. Fast jag mår bara illa för att jag just har tryckt i mig en pizza :(

2009-11-05 @ 20:30:43
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0