belgium

Idag på belgienmötet så tog vi kort och kollade in alla andra som skulle dit från andra länderna. I belgien fanns en söt kille, senare såg vi att han hade en tvilling som oxå skulle med! Dom hette typ Varwchsarwtywncg i efternamn. Det var en kille som skejtade på sin visningsbils som ville att alla svenska tjejer skulle lägga till honom, plus till oss liksom! I ♥ skejtare. OMG han skriver till mig på facebook, rawr.


Fyfan vad hemskt, typ "hej jag ser ut som en korv och har dålig hållning, jag är lika äcklig som en korv oxå, korv är äckligt."

Föresten så började vi tänka på vårat uppträdande, jag kan iallafall säga att denhär låter kanske kommer dyka upp..


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0