gymnasiemässa

Inga .se sidor funkade imorse så Dess fick skriva ett inlägg åt mig ♥ Självklart funkade det inte när vi skulle träna på våran dans heller, så vi valde en låt från Beas mobil. Nu har vi faktist kommit ganska långt, tränade på matten och innan idrotten. Det var bara jag och Sara som var tjejer på idrotten, vi spelade innebandy och mitt lag vann. Det kan bero på att jag fick välja lagen, haha.

Efter skolan åkte jag, Bea, Vickan, Jossan och Madde in till stan och åt på BK, sen försvann Vickan och Madde så vi gick till new yorker och efter ett tag kom Vickan och Madde tillbaka med Philip och Fredrik. Med dom gick vi till gymnasiemässan, jag kollade typ ingenting på det jag ville gå på, så jag har fortfarande ingen aning. Ett tag satt jag, Bea, Jossan, tunabor och Jesper i musikenshus och gjorde ingenting. Sen drog jag, Bea, Jossan, Vickan, Jesper och Adrian ner på stan där vi kollade på mer kläder och sen satt vi på ett café och chillade. När Jesper skulle hem satte vi oss i Svava och dom spelade lite gitarr.





Den fina rosen fick jag av Jossan ♥ antar att hon tyckte synd om mig för att jag inte har några pojkar.

Kommentarer
Postat av: Dess

vänta va? tog du bara sådär lite broschyrer!? :O

2009-10-13 @ 20:12:41
URL: http://sugarfree.webblogg.se/
Postat av: jossan

hihi nej du fick den för att du är söt ^^ <3 :D

2009-10-14 @ 18:48:24



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0