måste plugga nu

Fick se mitt svenskaprov idag, kände verkligen att det gick skitdåligt. Trots det fick jag VG! Hade faktist väldans tur eftersom gränsen mellan G och VG var 30. Jag förstår inte hur jag kan få så nästan bra på alla prov när det känns riktigt dåligt.

På lunchrasten tränade vi, en gång gjorde vi oseriöst, så oseriöst att våld blev inblandat. Sara rev mig på armen och jag började blöda. Sista lektionen spelade vi upp vårat rollspel, jag var sekreterare så jag att mest och lyssnade när alla pratade om svarta rökare, konstig soppa, maskar och utomjordingar. Egentligen pratade dom om olika teorier, typ hur världen skapades tror jag.

Skulle byta min och Vickans tröjor efter skolan men det blev helt knas, förhoppningsvis fixar vi det imorn eftersom det bara går att byta i tre dagar och vi köpte dom i tisdags, förra veckan.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0