den årliga marknaden

Våran riktiga syslöjdslärare har kommit tillbaka, hade henne aldrig i åttan eftersom jag hade träslöjd och det enda jag vet om henne är att alla hatar henne och att hon luktar kontigt. På kulturen hade jag ont i huvet så jag åkte in till stan där jag mötte upp Dess. Jossan gick med oss ett tag oxå. Jag och Dess gick bara runt på marknaden, sjukt kallt och trångt, men mysigt ♥ Köpte bara fyra saker, men imorn ska jag nog köpa ett armband oxå.


Marknaden från musikenshus


Jag och Dess i rulltrappan, köpte hello kitty halsbandet på marknaden ♥

Kommentarer
Postat av: Dess

haha vad ledsen jag ser ut :(

2009-10-05 @ 21:47:42
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0