Fia är cool .

Hejhej, detta är Dess som skriver. Det gick tydligen inte så värst bra för Fia imorse när hon skulle skriva ett inlägg. Så då ska jag försöka fylla ut detta tomrum, eller vad man vill kalla det :)
Idag har snön kommit till Rasbo/Uppsala, inte ycket, men litegrann iallafall. Fast det är plusgrader satt den kommer nog smälta snart :(
  Jag hörde idag att det var gymnasiemässan, haha det var så kul när jag, Tova och Adam gick på den förra året. Det glömmer man inte i första taget ;) Jag saknar när jag gick i nian ♥ och när jag gick i åttan också för den delen.. Men nog pratat om mig haha, Fia har kanske lunch just nu, jag har ingen aning. Kan inte deras schema någe vidare. Hursomhellst har hon det säkert bättre än mig iallafall, jag sitter bara här hemma och är sjuk. (nej nu pratade jag om mig själv igen!) Nä men shit vilket långt inlägg ehe :o

Utaför Fias förster imorse





Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0