halloweenfest med åttorna

Tog inga bilder igår, så jag ska försöka sno några av dom andra sen.

På bussen in till rasbo träffade jag Jenny ♥ Eller vi pratade lite innan jag gick av, hehe. Jag fick vara hos Esther ett tag innan alla andra kom, när vi hade ätit och sånt skulle vi på spökrunda. Den var inte lika läskig som förra året och jag fick hålla de små åttorna i handen. Efter det körde vi sanning eller konka ett tag, Felicia skulle busringa Ruben och ungefär såhär lät det;

Felicia: Hej Ruben, jag tycker du har ett jättefint leende
Ruben: aha..
Felicia: Ja, jag gillar dig jättemycket
(sen sa hon nåt mer jag inte kommer ihåg.)
Ruben: Okej, men det är bara ett problem
Felicia: Okej.. Vadå?
Ruben: Jag vet vem du är
Felicia:.... Vem är jag då?
Ruben: Felicia.


Lite senare åt vi efterätt och sen kollade vi på Honey och Blast from the past. Höll på att somna under den andra filmen. Alla skulle sova i vardagsrummet, det var jättesvårt att somna när alla småpratade hela tiden, haha. När jag vaknade låg en katt brevid mig, mjaou. Efter att vi ätit frukost kollade vi på A cinderella story och I,Robot.


Kommentarer
Postat av: frida

taaaaack 8D

2009-10-27 @ 20:50:24
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0