plugga..

Idag hade vi nutidsorientering så vi slapp matten och fick jättelång rast. Jag, Bea oxh Sara åkte hem till Bea och åt popcorn. Ibland är jag riktigt smart.

Jag: haha äter dom hundmat?
Bea: Ja..
Jag: Det gjorde mina katter oxå förut, hahah
Bea: Men det där är hundar..?




När vi kom tillbaka var det strömavbrott och vi skulle ha idrott, men det gick bra ändå. Efter skolan skulle jag köpa armbandet på marknaden men jag hade glömt min tjuga hemma, så sötaste Dess skulle köpa det åt mig ♥

Nu måste jag plugga SO, har prov på fredag

Kommentarer
Postat av: Dess

haha, ofta hundarna käkar hundmat... daah..?

Vi får träffas nån gång satt du får armbandet :))

2009-10-06 @ 20:22:26
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0