stan med mina osmarta tjockisar

Efter skolan skulle jag gått på stan med Dess men hon är förkyld så jag tänkte gå på stan med Bea och Jossan men dom åkte tidiga så jag åkte in med Frida och träffade Joszan. Vi satte oss på Ofvandahls och pluggade. När Frida skulle beställa mer onyttigheter så kände tjejen som jobbar där igen mig, även om det var typ mer än ett halvår sen jag praoade där ♥ Jag tycker lite synd om den söta killen som praoade nu, när han skulle ta undan lite disk så tappade han det och så sitter Joszan och skrattar. När vi nästan pluggat i ungefär två timmar åkte vi hem.


Jag vet varför dom är så söta, dom äter ju två bakelser om dagen.

Snart ska jag äta sen ska jag baka, måste ha med mig till belgiengruppen ♥


Kommentarer
Postat av: Joss

Sv: Haha, Karin meddelar att han som tappade allt heter Tobias :D

2009-10-10 @ 01:34:06
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0