tolv timmar i skolan

Jag har ätit tre dagar i rad i skolan! Känner mig riktigt duktig. Efter lunchen hade vi matteprov, Bea och Sara var söta som åkte ner till vallby och köpte lite godis ♥ Innan belgienmötet tränade vi på dansen, eftersom det blev så varmt så tränade vi ute. Då kom en massa småbarn och kollade på oss, först var reaktionerna "Vad gör dom? Aha det är disco! Har ni tränat mycket? Dom var ju ganska bra.." men när vi dansade andra gången var det mer "NI SUGER! BUUBUUBUU. *kastar fotbollar på oss* TDFYGHGJHGG!! *springer efter oss in till högstadiet med facklor och högafflar*" Okej, dom kanske inte hade facklor och högafflar, men nästan.

Vi tränade på lite allt mörjligt tills klockan var halv fem, då gick vi och åt pizza i pizzerian. Jag och Bea delade på en vesuvio med kyckling, mumsmums. När vi ätit klart gick vi tillbaka. Runt halv sju kom några föräldrar och pratade om belgien och våra presentationer och det. När jag kom hem gjorde jag SO-provet, mamma tyckte jag skulle satsa på omprov.. mycket stöttande va?



Nu ska jag få mina nästan fem timmars sömn. Imorn åker jag till Bea och tar med mig datorn.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0