fias skoldag

idag på bussen var det lite roligt, vickan satte sig i mitten längst bak och sa typ "nu kan alla se den tjockaste på bussen" och när jag satte mig på sätet framför lät det som att hela mitt säte brakade ihop. det var som ett litet bevis på att vickan inte var tjockast på bussen trots allt.

sen träffade jag denise ett tag, skulle egentligen åkt hem och pluggat, men sen tänkte jag sitta på stadsbiblioteket och plugga. jag och dess var väldigt kissnödiga så vi gick ner till barnavdelningen och tänkte fråga om vi fick låna nyckeln, då kom en gubbe och pratade med oss. han hade nog väldigt dålig hörsel för när jag sa vad klockan var kom han med ansiktet ungefär 5 cm från mitt ansikte och bad mig upprepa, så vi kissade där uppe och sen skulle dess hem.

vill ha bra musik till min mp3, men ingen verkar förstå vad bra musik är.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0