curiosity killed the cat

På naturkunskapen labbade vi idag. Det var askul och vi skulle blandannat leka med en stötmaskin som vi hade i högstadiet. Vi skulle även sitta instängda i ett skåp och leka med leksaksbil som jag råkade fickparkera i en hålslagare. Till lunch blev det julmiddag men jag åt fil, hehe. När vi började sen hade vi engelska, jag och Amanda satt till en början längst bak men när vi fick reda på att vi skulle kolla på The nightmare before christmas satte vi oss längst fram. Egentligen skulle vi inte sluta efter engelskan men alla sa det så när vi höll på att ta på oss våra jackor kom Märit och sa att vi hade lektion. 

Amanda ville inte vara med på bild sen kallade hon mig fjortis, inte acceptabelt.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0