~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så firar jag nyårsafton 2010
Har planerat att kolla på filmer och äta glass i myskläder. Sen ska jag säga att jag är sjuk om folk frågar varför jag gjorde det och inte var på värsta festen som alla andra är. Fast jag kommer inte ljuga, jag är nämligen sjuk.
Det bästa med 2010
Åh, ingen aning. Att börja gymnasiet får jag väl säga, även om jag saknar grundskolan apmycket. Men nya människor är alltid trevligt och jag trivs jättebra på Boland, även om jag knappt vågar gå i korridorerna eller ta fil ensam.
Ser mest fram emot under 2011
Ehh.. UppCon kanske? Är astaggad på det iallafall, haha.. Och YES-event!
Nyårslöften
Kommer inte ens ihåg förra årets nyårslöfte, hehe. Men.. Gå ner ett kilo. Sen ett till om jag orkar. Och så kan det fortsätta så ett tag kanske. Åh så kul..
Så firar jag nyårsafton 2010
Har planerat att kolla på filmer och äta glass i myskläder. Sen ska jag säga att jag är sjuk om folk frågar varför jag gjorde det och inte var på värsta festen som alla andra är. Fast jag kommer inte ljuga, jag är nämligen lite sjuk.

Det bästa med 2010
Åh, ingen aning. Att börja gymnasiet får jag väl säga, även om jag saknar grundskolan apmycket. Men nya människor är alltid trevligt och jag trivs jättebra på Boland, fast jag knappt vågar gå i korridorerna eller ta fil ensam.

Ser mest fram emot under 2011
Ehh.. UppCon kanske? Är astaggad på det iallafall, haha.. Och YES-event!

Nyårslöften
Kommer inte ens ihåg förra årets nyårslöfte, hehe. Men.. Gå ner ett kilo. Sen ett till om jag orkar. Och så kan det fortsätta så ett tag kanske. Åh så kul..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0