my heart is set on you

Skoldagen har varit najs, jag råkade få med mig Amanda på öppet hus på kvällen. Innan det började åt vi mat på Burger King och köpte lite godis. Egentligen hade vi inget att göra där, så vi gick runt och typ kollade på när Denise klass spelade teater, kikade in i fordon och bygg salarna och kollade när spetsarna i våran klass spelade teater. Det var även några som trodde att vi var 95:or. In my dreams kanske, om jag skulle varit så liten hade jag iallafall kunnat gå estet-media på boland som dom skaffar nu liksom? ÅH. Jaja, jag är glad ändå. När det slutade tog jag och Amanda lite kort och var coola. Sen väntade jag på bussen i 20 minuter, passade bra att jag hade suttit i snön innan då.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0