nittonde december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 19

Satt vid matbordet och pratade lite om min tv, sen beslutade jag mig för att fixa det själv. Så jag gjorde en kanalsökning och efter ett tag hjälpte min bror och mor mig med sladdar. Så ja, det var den julkalender. Fy vad världelös. Fast jag tänker fullända den ändå. Det kan ju vara kul att kolla på tv med någon. Åh vad glad jag är! Sitter brevid min bror och bläddrar mellan kanalerna nu. "Det blev en julafton iallafall.."

Kommentarer
Postat av: amanda

yes i am in action! Fast det var bara för att jag undvek att plugga och att städade så jag hittade på något roligare, ^^

2010-12-19 @ 18:46:27
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0