tjugonde december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 20
Jakten på snubben som ska kolla på min lagade tv med mig - Del 1

Jag har varit för glad för att bry mig om manliga tvkompisar idag, det enda jag brytt mig om är mina fina polare (bara för att vänner låter så smörigt just nu..) och dom är perfekta att kolla på tv med! Fast när vi gick från missionskyrkan fick jag en "mystisk blick" som Amanda kallade det av en boländare. Det skadar ju inte att han är apsnygg, hehe. Fast den blicken betydde antagligen "usch vilken stor näsa" eller nåt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Paperstars

we realy have to see eachother at xmas-lov !!!!!!!!!!!!

När kan du??

pussar

2010-12-22 @ 16:46:25
URL: http://weareocean.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0