tjugotredje december

Jakten på snubben som ska laga televisionsapparaten till julafton -  Del 23
Jakten på snubben som ska kolla på min lagade tv med mig - Del 4

Idag borde det väl vara jättespännande att läsa detta (eftersom den riktiga julkalendern var så spännande), men jag har inte varit ute något idag så det blir väldigt tråkigt. Kan lika gärna säga att det inte kommer bli mycket mer spännande imorn. Men det verkar ju som att jag har kommit fram till att jag faktiskt har folk att kolla på tv med och dom räcker bra för mig. Fast hittills är det bara bror som kollat på tv med mig tror jag.

Kommentarer
Postat av: temen

Hejsan, nu tänkte jag göra lite reklam för en blogg som drivs av mig och två andra tjejer. Vi har en blogg som handlar om mobbning mm som folk blir utsatta för. Tyvär så har vi tjejer varit en av dom som har utsatt folk för detta en gång i tiden..men nu så är vi imot det helt. Därför heter vår blogg aldrigiigen.blogg.se , aldrig igen ska vi bli sånna som vi var en gång i tiden! Hoppas ni gillar vår blogg.



Om du eller någon annan blir eller blivit utsatta för mobbning, misshandel mm , hör gärna av er och berätta lite om hur det känns att vara den personen som blir utsatt för dessa saker. Ni kan höra av er anonymt eller med namn. (mejla) [email protected] Det ni skriver kanske kommer med på bloggen, om ni väljer att ha ert namn på så blir er blogg länkad dessutom. Eller har du något och säga till alla som blir utsatta för detta? eller kanske till dom som utsätter folk t.o.m

Kram!

2010-12-24 @ 02:52:20
URL: http://aldrigiigen.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0