I still wish you the best

Jag åkte tidigare till skolan för att underhålla Amanda. Det var även sista gången jag åkte med mammas buss, sjukt sorgligt egentligen. Väl i skolan satt jag och Amanda och kollade våra vännerförslag på facebook. Sen spelade vi pingis på idrotten, synd att jag inte är lika duktig som jag var i nian när vi spelade pingis varje rast. Då ville nämligen inte stå bakom mig i kön eftersom jag gjorde upplägg, hehe. Efter idrotten köpte vi lunch, fast Dumanda gjorde så jag tappade en av mina pepparkakor. FUCK YOU! dududu!

Hahaha, satt och redigerade en bild sen gick jag in i mitt rum och fixade en grej och helt plötsligt hade jag mustasch. Jag uundrar vem som satte dit den..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0