he makes me dizzy

På engelskan kollade vi klart på filmen och fick pepparkakor, ischoklad och mandariner. Efter att vi ätit oss mätta på det var det lunch Mat från frysen kallades det, åh så gott. På historian hade vi prov/läxförhör, det gick skapligt bra. När vi sen hade rast träffade jag och Amanda Ellen och gick med henne till kafeterian där Tina, Malin, Yvonne, Ida och Rita satt, så vi satt där tills lektionen började. Under den lektionen läste vi någon berättelse på tyska och när vi slutade tog jag med mig några skumtomtar och mandariner.

Precis två år sen haha, åh vad jag saknar 2008..

Kommentarer
Postat av: Denisen

åååååååh det minns jag 8'D

2010-12-19 @ 14:10:38
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0