At this point I gotta choose

Första lektionen var det matteprov, det gick faktiskt ganska bra. Efter det var det lunch, jag och Amanda satte oss med Denise och Julia och åt fil. Sen hade vi historia då vi åt choklad och pratade om traditioner. När vi slutade gick jag och Amanda på stan ett tag sen begav vi oss till missionskyrkan där det var julavslutning. Där träffade vi några klasskompisar som verkade vara förvånade över att se oss, och så träffade vi Denise och Emil som vi satt med. Alla som uppträdde var jätteduktiga och om det inte vore så att min tv funkar hade jag velat anställa teatertreorna att spela hela kalle anka hos mig.


Denise bad om raka bilder istället för snea så jag bjuder på en mobbad bild eftersom jag inte har några andra bilden från idag. Är tyvärr för ful för att ta en ny bild nu, hehe.

Kommentarer
Postat av: Denisen

BRA DÄR FRIDA! Mucho söt bild :))))

2010-12-20 @ 21:04:48
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0