glasseyes

På lunchen när vi spelade pingis skulle jag gå och säga hej då till Bea, och när jag kom tillbaka var det typ 30 styckna från hela högstadiet. Då var det inte lika kul att spela längre, så jag satt och spanade in rumpor istället, hehehe. Äntligen förstår jag hur man gör på matten! Har låtsas förstå under flera kapitel men idag förklarade Sara för mig. Efter skolan träffade jag Denise, vi gick runt lite och åt på Max. Såg massor med folk man kände där, och så träffade vi John! Hans pappa skulle bajsa, så han satte sig och pratade med oss ett tag. Vi tyckte att han kunde bli sångare i vårat band som inte riktigt finns än. John är så tuff, man kan verkligen inte tro att han bara är 13 år, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0