blogg-bea

Heii alla tards :D Bea här, frida är och hämtar en skål i köket ;O Nu kan man busa på hennes rum *mohaha*
Men det ska jag inte (: (bara kanske)
VI gick och köpte godis nyss och när vi kom ner för trappan satt det läskigt folk där O.o Dom titta på mig, lol fail.
Sen när vi kom till affären kom dom efter oss ><
Och när vi gick tillbaka så kom några killar mot och och jag råka peka på dom (YY) Så vi skyndade oss in i hissen, men smart som jag är så ska jag kolla ut med huvvet ur hissen för att kolla om dom kommer och såklart ska dom in på samma snälle >< så det var bara att skynda och stänga dörren >z< snacka om att jag skämde it mig ><
HEJ DÅ!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0