love is awesome

Gick upp runt sju för att åka ner till stan och hämta Denise. Eftersom hon inte var klar gick jag runt runt runt en timme innan affärerna öppnade. När hon var klar satt vi och väntade på att Clas Ohlson skulle öppna, sen gick vi runt lite och tillsist åkte vi hem till mig där vi kollade på Cry Wolf, den var faktist inte så läskig, men jag skulle inte kunna kolla på den ensam, haha. Sen åt vi och drack oboy med sugrör. När vi ätit klart kollade vi på nigahiga videos, rawr och mums och grr och sånt.


Denise hade med sin digitala stillbildskamera, haha.


Hothot! (Båda bilderna är Denises, haha)


Kommentarer
Postat av: Niisen

sv: haha han må vara gullig, men han betyder inte tillräckligt mycket för mig :(

2010-01-07 @ 17:31:33
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0