öppet hus @ the school

Det är inte längre tillåtet att ha roligt i våran skola, om vi skulle råka kränka varandra får vi en polisanmälan. Ibland kan man faktist inte roför det som kommer ut ur munnen, men vi har en väldigt duktig elev i klassen som skriver upp alla dumma saker folk gör. Vi hade utegympa idag, först åkte vi pulkagrej och jag blev trött så jag gick och la mig, men då fick jag folk på mig. Jag vill inte veta hur många gånger jag har ramlat idag, måste sett sjukt töntigt ut när jag har glasögon oxå..

Efter skolan gick vi hem till Jossan ett tag, sen gick vi till Pizzerian dit Denise kom. Jag, Bea, Madde och Vickan var först med att presentera om Belgien, det gick väl bra. Sen skulle vi guida dom men alla följde efter Madde och Vickan så vi slapp. Jag köpte fika och pratade lite med Denise, sen träffade vi på våran gamle vän John! Jag blev glad när han kom ihåg mig, även om han inte visste vad jag hette och trodde att jag hade svart hår förut. Han tyckte dessutom att jag såg ut som en nörd, hehe. Föresten så låter han precis som Johan Palm när han pratar, jag och Denise var i himmelriket. Plus att han ser ut som att kan gå på gymnasiet när han egentligen går i sexan, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0