take me back

Jag drömde att vi åkte till Belgien igen, fast alla finländarna var arga på mig och när vi satt i en ring och pratade satt en av killarna brevid mig och lipade mot mig, haha. När jag kom hem så skrev en av finländarna typ "Vad skönt det är att vara hemma, jag är jättehungrig" till mig, som att han inte ätit på hela veckan. Anyhow, på morgonen satt jag och Bea och pratade om det och jag inser att jag saknar det sjukt mycket. Det är lite konstigt hur fort jag ändrade hur jag tyckte om vissa under den veckan, jag var inte som Bea som bara tänkte på Thomas hela veckan iallafall, haha.


Första dagen, jag kunde bara namnen på tre av dom som var i min grupp, haha..


Kommentarer
Postat av: elli & elli

Gud vad fint hår du har! :D

2010-01-11 @ 19:31:17
URL: http://elliochelli.blogg.se/
Postat av: ellinor stenhaug

Sv: Tack detsamma, rosetterna i bakgrunden är urgulliga :)

2010-01-11 @ 20:30:17
URL: http://elliochelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-12 @ 19:49:12



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0