I'm bluffing with my muffin

Jag tror jag har hamnat i fel mattegrupp, alla är så smarta och duktiga tillskillnad från mig. Jag sitter mest och räknar på mitt sett, utan att veta om det är rätt eftersom vårat facit är helt fucked up. När jag skulle in på första lektionen råkade jag nästan gå in i en snubbe, synd att jag inte gjorde det. Under våra raster står jag mest och spanar in det som går att spana in, och lyssnar på folks roliga samtal. På lunchen gick jag och Vendela till seven eleven/shell, precis som alla andra. Jag skulle vilja prata med dom andra men vågar inte starta konversationer och vill inte lägga mig i deras, haha. Föresten, jag har suttit i samma klassrum som han som skapade Skype. Fast inte samtidigt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0