"vem vare som skvätte?"

Var somsagt på stan med Denise idag. Eftersom jag hade en tjocktröja på mig tänkte jag köpa ett linne så det inte skulle vara så varmt, men istället hittade jag bara en massa shorts som jag i vanliga fall aldrig hittar. Råkade köpte ett par oxå, och ett par åt Denise. Plus att jag råkade sätta på mig en ful blus uppochner, haha. När jag gett upp jakten efter ett linne satte jag på mig det jag hade i väskan istället. Sen köpte vi en MACKflurry marrängSWISHH och satte oss på station där vi var pedofiler och spanade in småpojkar som skejtade. En pojke hade inga vänner så vi tvättade händerna i fontänen väldigt länge så han inte skulle börja gråta. Fast eftersom han hade en helt egen cola fanns det ju ingen risk. Och efter ett tag sken han upp som en sol då hans kompis kom med bussen.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0