"ishjärna"

Dagen har varit seeg, har bara tvättat en massa fönster. Vi började med musiksalen där vi hade lite svärdfight innan vi började, fast då fick jag en sticka. Inte kul asså. Sen tvättade vi enda fram tills lunch. Killarna åkte hem, Karin skulle till vårdcentralen och Bea sov så jag satt ensam tills Karin kom tillbaka, då gick vi ut och gungade. När vi började igen fortsatte vi tvätta.Efter ett tag sa Claude att vi skulle skita i det och åka och köpa glass istället. Vi fick sluta klockan två och då åkte jag och Denise in till stan. Jag köpte en stor läsk med mycket is medan Denise kollade på eftersom hon bantar.


Kommentarer
Postat av: Odyne

Enda stavas "ända". Denise kan väl ändå inte banta?? Det vore helt sjukt om hon gjorde det.

2010-06-29 @ 23:19:48



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0