"kors i taket"

Första dagen på sommarjobbet idag. Vi var fyra styckna; Jag, Bea, Karin och Robert. Det var ganska chill ändå, vi flyttade möbler och tvättade fönster och lampor. Imorn ska vi börja jobba en timme tidigare och sluta en timme senare, så vi jobbar in midsommar då vi är lediga. Det blir att gå upp halv fem för mig, för att sen åka till skolan som jag tyvärr inte längre går på. Men jag ska inte klaga, jag får ju pengar, hehe. När jag kom hem hade mamma städat min garderob där hon hittat en novell jag skrivit för länge sen, den handlade om en snubbe som typ hatade sin frus dotter så han låste in henne på nåt ställe där hon blev fastknuten på den stol, dock har den inget slut, haha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0