tårttävling

Idag var folk snälla mot mig, dom frågade hur jag mådde och killarna i klassen gav mig en crosshjälm så jag inte skulle ramla och göra illa mig. Ingen behöver veta att det var någon i åttans hjälm, hehe. Det var trevligt att göra tårta, Basse tyckte iallafall om våran. Under rasterna hängde jag lite med åttorna, då får man status. Efter lunch skulle vi kolla klart på filmen från igår, min klass hade fixat en bra plats åt mig och såg till så att jag inte ramlade. Efter skolan följde jag med Bea som skulle fota Robin när han skejtade. Efter ett tag kom hans kompis och kompisens flickvän oxå, dom var trevliga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är MIN bil

2010-06-05 @ 21:37:34



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0