"space wagon"

Imorse åkte jag, Bea och Karin och hämtade bänkar i Stavby medan killarna fick städa. När vi var klara åkte alla in till stan där vi skulle hämta virke. Eftersom vi skulle sluta tidigare om vi hoppade över lunchen åt vi på McDonalds. Självklart hade mamma cyklat hela vägen till skolan för att jag hade glömt lunch och lämnat den där. När vi åt kom en massa kråkor och omringade oss. Efter ett tag kom korkade stora fåglar som blev ägda av kråkorna, haha. Efter att vi hämtat virket åkte vi hem. Karin, Andreas, Bea och Robert var jättesöta och sov i bilen, fick nästan lust att ta kort på dom, hehe. När vi kom tillbaka var jag med på ett onödigt yes-event möte och sen följde jag med Denise till tandläkaren. Där fanns med massa söta pojkar, man kanske borde skaffa tandställning, hehehe.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0