awesome?

Idag har jag varit översocial och samtidigt helt tyst. Efter skolan skulle jag och Bea träffa en människa men tillslut träffade vi hans kompisar som kände en som vi kände som kände någon som alla kände som kände någon som kände någon som vi kände. Typ. Vi satt bara i Svava och jag har blivit utskälld av en vakt tre gånger under en vecka för att jag inte har fått sitta hur och vart jag vill. Runt fem skulle vi träffa några andra, men vi kom iväg en timme senare än vi skulle, hehe. Med dom var vi i musikens hus när vi egentligen inte fick tror jag, så busigt. Alla folken vi var med blev väldans lyckliga när dom fick mig att säga något, haha. Tack Bea och alla andra för en mysig dag, haha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0